جستجو حرفه ای

« اولین تصویر از فیلم Dracula: A Love Tale لوک بسون »

dce34b52d3b10971ded5dd42900b1a1fddcada1f.jpg



اولین تصویر از فیلم Dracula: A Love Tale لوک بسون

اولین تصویر از فیلم «دراکولا: یک داستان عاشقانه» (Dracula: A Love Tale) به کارگردانی «لوک بسون» و بازی «کیلب لاندری جونز» و «کریستف والتس» رونمایی شد. بسون در مصاحبه با «ددلاین» ضمن انتشار این تصاویر از روند پیشرفت این پروژه و همکاری دوباره با لاندری جونز پس از «سگ‌باز» (Dogman) گفته که سال گذشته در جشنواره ونیز اکران شد.


فیلم جدید کارگردان «لوسی» (Lucy) و «لئون» (Leon) بر اساس رمان کلاسیک «برام استوکر» و با «بودجه سنگین» ساخته می‌شود و نگاه تازه‌ای به «دراکولا» می‌اندازد که محکوم به زندگی ابدی است. «ددلاین» گزارش داده است که این فیلم تمرکز بیشتری روی رابطه میان «شاهزاده ولادیمیر» و همسرش خواهد داشت و حاوی صحنه‌هایی «تماشایی» است.

بسون می‌گوید: «رویکردی کاملاً رمانتیک است. کتاب برام استوکر جنبه رمانتیکی دارد که چندان بررسی نشده. داستان عاشقانه‌ای درباره مردی است که 400 سال برای تجدید تجسم همسرش انتظار می‌کشد. این جوهره اصلی قصه است، انتظار تا ابد برای بازگشت عشق.»

دیگر بازیگران فیلم «زوئی بلو» دختر «رزانا آرکت» در نقش الیزابتا و همتای او مینا، «ماتیلا د آنجلیس» ایتالیایی در نقش بهترین دوست مینا، و «کریستف والتس» در نقش یک کشیش شکارچی خون‌آشام خواهند بود. بسون درباره شخصیت والتس می‌گوید: «او سعی دارد دراکولا را به دام بیندازد، اما آیا موفق می‌شود؟»

بسون در بخش دیگری این مصاحبه می‌گوید اخیراً با «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین ملاقات کرده. در این ملاقات رئیس جمهور به بسون می‌گوید از طرفداران اوست: «گفت: «همه فیلم‌های شما را دیده‌ام.» به هیچ وجه انتظار این را نداشتم.»