جستجو حرفه ای

« پایان نگارش فیلمنامه Constantine 2 تأیید شد »

05f6ae068311a619fb29f1900717a041ea4ba944.jpg

پایان نگارش فیلمنامه Constantine 2 تأیید شد

«لورنزو دی بوناونتورا» تهیه‌کننده «کنستانتین 2» (Constantine 2) پایان نگارش فیلمنامه را تأیید کرد. او در مصاحبه جدیدی با «کامیک‌بوک» معترف می‌شود که می‌ترسد فیلمنامه دنباله را بخواند. تولید قسمت فیلم کالت-کلاسیک «کیانو ریوز» نزدیک به سه سال قبل تأیید شده بود. ریوز، «ریچل وایس»، «تیلدا سوئینتون» و «فرانسیس لارنس» کارگردان فیلم برای بازگشت اظهار تمایل کرده‌اند.

دی بونا ونتورا که یکی از تهیه‌کنندگان «تبدیل‌شوندگان یک» (Transformers One) است، در پاسخ به این پرسش که آیا فیلمنامه «کنستانتین 2» را خوانده یا نه می‌گوید: «همین حالا دریافتش کرده‌ام. اما جالب این است که می‌ترسم آن را بخوانم. خیلی دوست دارم فیلمنامه خوبی باشد. شاید تا چند روز دیگر بخوانمش. وقتی سوار هواپیما شدم.»

«جیمز گان» مدیر جدید استودیوی دی‌سی مذاکره با «کیانو ریوز» را تأیید می‌کند اما اینکه «کنستانتین 2» چه جایگاهی در «دنیای دی‌سی» او دارد معلوم نیست. این فیلمساز به تازگی «سوپرمن» (Superman) با بازی «دیوید کورنسوت» را به پایان رسانده و پروژه‌های متعددی برای سه تا چهار سال آینده در دست ساخت دارد.

لارنس سه سال پیش مورد وضعیت فیلمنامه «کنستانتین 2» گفته بود: «هنوز فیلمنامه‌ای نداریم، اما کیانو و من، و آکیوا [گلدزمن] که همگی با هم در قسمت اول همکاری کردیم در طول سال‌های گذشته سعی کرده بودیم فیلم دیگری بسازیم. به خاطر دنیای دی‌سی/ورتیگو و اینکه مالکیت شخصیت در اختیار کدام کمپانی است دشوار بوده و ما سعی کرده‌ایم با افراد درست پیش برویم. حالا این مشکل برطرف شده و به یک داستان احتیاج داریم.»

ریوز در سال 2020 به «ورایتی» گفته بود: «من همیشه دوست داشتم نقش «جان کنستانتین» را دوباره بازی کنم. عاشق آن دنیا و آن شخصیت هستم. از بازی در آن نقش در آن دنیا بسیار لذت بردم.»