جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Claire Callaway »

Furious 7

(2015) 1080p Blu-Ray Full HD
30 شهریور 1398 : زمان آخرین بروزرسانی
7.1
IMDb
414,410 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

بعد از کشته شدن هان (سانگ کانگ) توسط یان شاو (جیسون استاتهام)، دومنیک تورتو (ون دیزل) و گروهش بار دیگر جمع می‌شوند تا مردی را که یکی از اعضای گروه آن‌ها را به قتل رسانده پیدا کنند، قبل از آنکه او آن‌ها را پیدا کند.

Nashville

(2012–2018) 480p-HDTV
05 مرداد 1397 : زمان آخرین بروزرسانی
7.7
IMDb
27,445 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

رینا جیمز " کانی بریتون " یه ستاره افسانه ای موسیقی سبک کانتری ـئه و شغل و محبوبیتی داره که هر خواننده ای میتونه حسادت بکنه ، هر چند به تازگی محبوبیتش رو به افول پیش رفته ، طرفدارا هنوزم برای گرفتن امضاش خودشونُ به آب و آتیش میزنن ، اما دیگه اون رینا سابق نیست که رو صحنه خوش میدرخشید ، بهش پیشنهاد یه کنسرت موسیقی داده میشه و وارد کردن تازه واردی بنام ژولیت بارنز ، حوان و سک*ی و ستاره آینده موسیقی کانتری ، همه فک میکنن این چیزیه که رینا نیاز داره ، با این خصوصیات ژولیت نمیتونه صبر کنه تا محبوبیت رینارُ بدزده ، تقسیم کردن صحنه با اون اخرین چیزیه که رینا میخواد ،‌ که یه مبارزه قدرت ــه برای محبوبیت ، آیا استعداد کشف نشده آهنگسازی اسکارلت اوکانر کلیدیه برای رینا تا حرفه شُ برگردونه به اوج؟ مسائل پیچیده ،‌ پدر ثروتمند اما بیگانه رینا ، لامار همپتون یه فرد قوی تو کسب و کار ،‌ و زندگی دو د..خ..ت..ر در حال رشد ـش و تلاش برای بازگشت همسر خوش قیافه رینا و .... داستان این سریال درامُ تشکیل میدن.

So You Think You Can Dance

(2005–) 480p HDTV
03 خرداد 1403 : زمان آخرین بروزرسانی
6.9
IMDb
10,382 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
10
User
2 vote

فکر میکنی میتونی برقصی (So You Think You Can Dance) نام یک مجموعه تلویزیونیست که از شبکه FOX پخش میشود . در واقع مجموعه So You Think You Can Dance مسابقه ایست میان شرکت کنندگان این مجموعه که هر کدام در یکی از انواع رقص مهارت دارند (یا فکر میکنند مهارت دارند) . شرکت کنندگان از هر جنس و هر نژاد و با هر سبک موسیقی و رقص ، در این مسابقه هنر نمایی میکنند و صحنه هایی اعجاب انگیز از توان بدنی یا خنده دار از حرکات مضحکی که به نظر خودشان زیباست ارائه می نمایند . سه داور (هیئت داروری مسابقه) بر رقص آنان نظارت دارند و در پایان بر اساس نمراتی که آنان به رقصنده ها میدهند ، نفر یا تیم برتر انتخاب میشود و جایزه های ارزنده ای به آنان تعلق میگیرد...