جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Lynn Witty »

27 Dresses

(2008) 720p Blu-Ray
08 اسفند 1392 : زمان آخرین بروزرسانی
6.1
IMDb
174,868 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
7
User
1 vote

درباره دختری زبا به نام جین(کاترین هیگل) می باشد که از بچگی و از همان سنین کودکی استعداد خود در کمک کردن به عروس برای تهیه لباس عروس و تهیه وسایل عروسی میبیند و از همان دوران کودکی به عنوان ساقدوش عروس در مراسم عروسی حضور میافت.او حال بزرگ شده و همچنان به عنوان ساقورش عروس در مراسم مختلف عروسی حاضر میشود.جین در دفتری که کار میکند عاشق رییس اداره خود میباشد.اما هیچوقت نمی تواند با او رو در رو صحبت کند و یا حتی یک رابطه عاشقانه با برقرار کند.این مسئله تا آنجا ادامه پیدا میکند که خواهر وی(تس) از برای چند هفته پیش جین می آید.آنها همان شب به یک مهمانی میروند که رییس جین نیز در آن حضور دارد.جین تصمیم میگیرد که احساس خود را به او بگوید اما مشکل از آنجا به وجود می آید ک خواهر جین دل رییس را می رباید.

What Happens in Vegas

(2008) 1080p Blu-Ray
15 اردیبهشت 1396 : زمان آخرین بروزرسانی
6.1
IMDb
187,748 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

«جوی مک نالی» (کامرون دیاز) کارگزار موفق بورس در شبی که قصد برگزاری جشن تولد دوست پسرش را دارد، از سوی او ترد ‏می شود. همزمان «جک فول» جوان نیز که در کارگاه نجاری پدرش کار می کند، به خاطر تنبلی و از زیر کار در رفتن ‏اخراج می شود. . این دو نفر برای رهایی از دست ناراحتی به دامان الکل پناه می برند. آنها بعد از آشنایی تصادفی در ‏یک بار، برای فراموش کردن همه چیز به سوی لاس وگاس به راه می افتند...

Gossip Girl

(2007–2012) 1080p WEB-DL
20 مرداد 1399 : زمان آخرین بروزرسانی
7.5
IMDb
189,428 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
10
User
1 vote

جاین سریال که بر اساس کتابی به همین عنوان ساخته شده، شما را به دنیای نوجوانان خانواده‌های ثروتمند «منهتن» می‌بره. «سیرینا» و «بلر» شخصیت‌های اصلی این سریال هستند که سر همه چیز با هم رقابت دارند، از لباس گرفته تا دوست پسر و برای رسیدن به هدفشون از هیچ کاری دریغ ندارند. داستان سریال از زبان دختری روایت می‌شه که ما هیچوقت توی سریال نمی‌بینیمش ولی اینطور که از شواهد پیداست یکی از دانشجوهای کالجی‌ست که «سیرینا» توش درس می‌خونه. وبلاگ این دختره‌ی خاله زنک کوچکترین اتفاقات روابط دختر پسرها رو زیر نظر داره و هر اتفاقی که می‌افته بعد از چند ثانیه توی وبلاگش و موبایل دانشجو‌های کالج منتشر می‌شه.