جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Dale Wolfe »

Watchmen

(2009) 1080p Blu-Ray
18 شهریور 1393 : زمان آخرین بروزرسانی
7.6
IMDb
581,888 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

در سال 1985 متفاوت با واقعیت، ابرقهرمانان در میان مردم وجود دارند. قاتل یکی از ابرقهرمانان سابق، رورشاک را به دنبال رد خود می کشد و در این بین چیزی را فاش می کند که می تواند سرنوشت دنیا را متفاوت با چیزی که ما میشناسیم رقم بزند.

Scary Movie 4

(2006) 1080p Blu-Ray
07 مرداد 1393 : زمان آخرین بروزرسانی
5.1
IMDb
129,054 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

سیندی می فهمد خانه‌ای که در آن زندگی می کند، توسط روح یک پسر بچه نفرین شده است و حالا بایستی دریابد که چه کسی و چرا او را کشته. در همین حین موجودات فضایی هم در حال تسخیر دنیا هستند و او باید جلوی آن‌ها را هم بگیرد.

Pretty Little Liars

(2010–2017) 480p-HDTV
07 تیر 1396 : زمان آخرین بروزرسانی
7.4
IMDb
178,148 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
9.5
User
2 vote

آلیسون، آریا، اسپنسر، امیلی و هانا بهترین دوست‌های یکدیگر هستند تا زمانی که آلیسون به شکل مرموزی ناپدید و در نهایت جسدش یک سال پس از ناپدید شدنش در خانه قدیمی او پیدا می‌شود. در حین تحقیقات برای قتل آلیسون دخترها پیغام‌های تهدید آمیزی دریافت می‌کنند. در این پیغام‌ها شخصی با نام «ای» آنها را تهدید به فاش کردن رازهایشان می‌کند. شخصیتهای اصلی سریال به قرار زیر می باشند: "اشلی بنسون" در نقش هنا مارین: دختری احساساتی و از نظر عاطفی ضعیف. دختری چاق بود که آلیسون به او کمک کرد تا لاغر شود. او موقعی که اعصابش خراب می‌شد غذای بسیار زیادی می‌خورد و همین باعث می‌شد که چاق شود. پس از لاغرشدن چهرهٔ زیبایی پیدا می‌کند و خوش تیپ می‌شود. "تروین بلیساریو" در نقش اسپنسر هیستینگ: دختری با هوش که عضو تیم هاکی مدرسه است و تنیس نیز بازی می‌کند. از خواهر بزرگ ترش (ملیسا) متنفر است. "لوسی هیل" در نقش آریا منتگمری: بهترین دوست آلیسون، پس از مرگ آلیسون برای پیدا کردن قاتل او بسیار تلاش می‌کند. "شای میتچل" در نقش امیلی فیلدز: دختر شناگر و ورزشکار گروه. "ساشا پیترس" در نقش آلیسون: دختر بسیار زیبا، درسخوان و زرنگ، بسیار باهوش و عاقل. رهبر گروه است و خواسته‌هایش را به اآنان دقیقاً دیکته می‌کند. در مدرسه بسیار سرشناس است. موضوع سریال مرگ وی و تلاش برای پیدا کردن قاتل اوست.

Caprica

(2009–2010) 1080p Blu-Ray
10 تیر 1398 : زمان آخرین بروزرسانی
7.1
IMDb
24,908 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

زوئی دختر خانواده گری استون از ساکنان سیاره کاپریکا تنها شخصی از افراد خانواده است که به خدای یکتا اعتقاد دارد. او تصمیم دارد که به همراه همکلاسی هایش لیسی و بن به سرزمین جمنون فرار کند و فکر میکند که زندگی جدیدی در آنجا در انتظار اوست. او دختر بسیار باهوشی است و توانسته شبیه یا آواتار خود را بسازد. او آواتار خود را در کلوپ مجازی رها میکند و همراه دوستانش سوار قطار هوایی که به سمت جمنون میرود میشود. البته لیسی به همراه آنها نمیرود. بن طی یک ماجرای تروریستی قطار را منفجر میکند و زویی و جمعی از مردم در این حادثه تروریستی کشته میشوند. لیسی تنها کسی است که در مورد آواتار زوئی میداند. او از عینک دنیای مجازی استفاده میکند و به دیدار آواتار زویی میرود. آقای گری استون ، پدر زویی که یک مهندس روباتیک است به این ماجرا پی میبرد و لیسی را وادار میکند که او را پیش آواتار زوئی ببرد.

Psych

(2006–2014) 1080p WEB-DL
12 مهر 1399 : زمان آخرین بروزرسانی
8.4
IMDb
104,155 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
8
User
1 vote

سـریال کمدی - پلیسی Psych ساخته استیو فرانکس در سال 2006 ساخته شده و موضوع سریال مربوط میشه به شاون اسپنسر ( با بـــازی James Roday ) که جوونی باهوش و با حافظه تصویری فوق العاده است،شاون از این ویژگی خارق العاده اش برای حل کردن یک پرونده جنایی استفاده می کنه، و وقتی برای دریافت پاداشش به اداره پلیس میره، پلیس ها بهش مظنون میشن، و شاون مجبور میشه بهشون بگه که دارای قدرت ماورا الطبیعه است و با عالم غیب در ارتباطه. و با همین دروغ, شاون اسپنسر غیبگو به کمک دوست قدیمیش گاس ( با بـــازی Dule Hill ) پرونده های پلیسی رو حل می کنن...شخصیت شاون اسپنسر، جر و بحث های شاون و گاس، شک کردن های بازرس لاسیستر به شاون و ... بار کمدی زیادی به سریال Psych میده.