جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Anita Torrance »

Blacklight

(2022) 4K WEB-DL x265
04 اردیبهشت 1401 : زمان آخرین بروزرسانی
4.8
IMDb
24,421 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
7.5
User
4 vote

تراویس بلاک یک مامور دولتی است که با گذشته پنهان خود کنار می آید. وقتی بلاک متوجه طرحی می شود که شهروندان آمریکایی را هدف قرار می دهد، خود را در تیررس رئیس اف بی آی می بیند که زمانی از او محافظت کرده بود...

Caprica

(2009–2010) 1080p Blu-Ray
10 تیر 1398 : زمان آخرین بروزرسانی
7.1
IMDb
24,908 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

زوئی دختر خانواده گری استون از ساکنان سیاره کاپریکا تنها شخصی از افراد خانواده است که به خدای یکتا اعتقاد دارد. او تصمیم دارد که به همراه همکلاسی هایش لیسی و بن به سرزمین جمنون فرار کند و فکر میکند که زندگی جدیدی در آنجا در انتظار اوست. او دختر بسیار باهوشی است و توانسته شبیه یا آواتار خود را بسازد. او آواتار خود را در کلوپ مجازی رها میکند و همراه دوستانش سوار قطار هوایی که به سمت جمنون میرود میشود. البته لیسی به همراه آنها نمیرود. بن طی یک ماجرای تروریستی قطار را منفجر میکند و زویی و جمعی از مردم در این حادثه تروریستی کشته میشوند. لیسی تنها کسی است که در مورد آواتار زوئی میداند. او از عینک دنیای مجازی استفاده میکند و به دیدار آواتار زویی میرود. آقای گری استون ، پدر زویی که یک مهندس روباتیک است به این ماجرا پی میبرد و لیسی را وادار میکند که او را پیش آواتار زوئی ببرد.

Smallville

(2001–2011) 480p-Blu-Ray
07 دی 1392 : زمان آخرین بروزرسانی
7.5
IMDb
135,959 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
8
User
1 vote

داستان درباره یه شهر کوچک زراعی به اسم مدیا راک نامیده می شوند توی سطح شهر پخش میشوند، که این سنگ ها تاثیرات عجیبی روی آدمهای داخل شهر دارد و قدرت های متفاوتی به آدمها میدهد که اکثرا هم آدمهای شر این قدرتها را بدست میاورند ولی همراه این شهاب باران ها پسر بچه ای هم از فضا به زمین می آید و توسط خانواده ای که بچه دار نمی شدند به طور اتفاقی پیدا می شود. این بچه قدرتهای عجیبی دارد و این خانواده تصمیم میگرند که این بچه را بزرگ کنند و چون نمی خ واستند مشکلی برای این بچه به وجود بیاید قدرتهای استثن ایی او را از همه مخ فی نگه میدارند . خلاصه جریان داستان از آنجا شروع می شود که این پسر بچه که اسمش را کلارک گذاشته بودند بزرگ شده و به مدرسه می رود و در هر قسمت درگیر جریان تازه ای می شود و از نیروهای عجیبش استفاده می کند.