جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Joeanna Sayler »

The Curious Case of Benjamin Button

(2008) 1080p Blu-Ray
08 آبان 1401 : زمان آخرین بروزرسانی
7.8
IMDb
694,923 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
9.3
User
4 vote

داستان فیلم حکایت عجیب بنجامین باتن ، داستان پیرمردی بنام بنجامین ( براد پیت ) است که در سن 80 سالگی انگار دوباره متولد می شود و سنش هر سال کاهش می یابد تا دوباره به سنین جوانی می رسد .او در سن 80 سالگی عاشق دختر بچه ای بنام دیزی (کیت بلانشت ) می شود و هنگامی که دو باره به سن جوانی می رسد رابطه عاطفی شدیدی با او دارد …

Mad Men

(2007–2015) 1080p Blu-Ray
28 تیر 1395 : زمان آخرین بروزرسانی
8.7
IMDb
256,380 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
10
User
6 vote

سریال مردان دیوانه محصول شبکه کابلی AMC از سال 2007 شروع به پخش شد. این سریال روایتگر دهه شصت امریکا و به خصوص نیویورک است. سریال حواشی زندگی فردی به نام دان دریپر رئیس بخش طراحی شرکت تبلیغاتی استرلینگ کوپر می باشد. او دارای زنی زیبا ، شغل و همکارانی خوب است ، ولی با جلو رفتن داستان زندگی این فرد دچار تغییراتی می شود و در این بین همیشه سایه گذشته نامعلوم و گاها مرموز این فرد موفق نیز نمود پیدا می کند. داستان این سریال بهانه ایست پرداختن به موضوعات دهه 50-60 که امیخته با سیگار و مشروب و تبعیض نژانی و مردسالاری بود. موهای ژل زده ، سیگارهای بر لب و کت و شلوارهای به بدن چسبیده ، دامن های بلند ، روابط عاشقانه پنهانی و در پایان تبلیغات. در این سریال نقش تبلیغات و ظهورش در امریکا و تبدیل شدنش به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی مردم این کشور به زیبایی تصویر می شود.

Dirt

(2007–2008) HDTV
06 دی 1392 : زمان آخرین بروزرسانی
6.9
IMDb
7,082 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

برای کسانی که دوستار سریال فرندز یا همان دوستان هستند کرتنی کاکس چهره ناشناخته ای نیست. تقریبا تمام بازیگر های این سریال پر طرفدار بعد از خداحافظی با این سریال بعد از ده سال دچار نفرینی دائمی شدند. چه در زندگی خصوصی و چه در زندگی حرفه ای. کرتنی کاس مونیکای لجوج و وسواسی سریال دوستان که همه از اشپزیش لذت می برند بعد از دوستان در سریالی بازی کرد به نام Dirt .، این سریال درباره خبر نگاریست بی رحم و پرکار به نام لوسی که کارش در آوردن رسوایی های افراد مشهور (Celebrities) برای دو مجله است که یکی از انها Dirt نام دارد. همین طور که از اسم این مجله معلوم است ، کار این مجله در اوردن زندگی خصوصی افراد مشهور و پیدا کردن مسائلی ست که قرار است برای همیشه در زندگی انها پنهان بماند. حامله شدن فلان بازیگر ، روابط عاشقانه فلان بازیگر ، استفاده مواد مخدر یک بازیگر یا ورزشکار و....با اینکه این سریال چندان موفق نیست، ولی مخاطبان خاص خود را دارد ، تین ایجر ها و دختر های امریکایی و کسانی که روزنامه های زرد می خوانند از این سریال لذت می برند ، کسانی که در اینترنت دنبال زندگی خصوصی بازیگر و خواننده مورد علاقه خود می گردند و همیشه منتظر امدن خبری از رسوایی های اخلاقی پاریس هیلتون (no offense) هستند، این سریال را دوست دارند.

Friends

(1994–2004) 1080p Blu-Ray
20 مهر 1395 : زمان آخرین بروزرسانی
8.9
IMDb
1,066,877 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
9.7
User
89 vote

سریال دوستان یک مجموعه کمدی در مورد گروهی از شش دوست است که در منطقه منهتن شهر نیویورک زندگی می‌کنند. این مجموعه توسط دیوید کرینو مارتا کافمن از سال 1994 تا سال 2004 ساخته شده‌است. این سریال متمرکز بر زندگی سه مرد و سه زن بیست و چند ساله (که در روند سریال به سی و چند سالگی میرسند) است که ساکن محله گرین ویچ هستند. این سریال یکی از محبوبترین مجموعه‌های کمدی روزمره در تاریخ تلویزیون آمریکا است که دهها میلیون طرفدار در سراسر جهان بدست آورده‌است. سریال دوستان در تلویزیونهای بیش از یکصد کشور جهان نمایش داده شده‌است و روزبروز به شمار طرفداران آن افزوده می‌شود.