جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Alan Stocks »

Birthday Girl

(2001) 720p WEB-DL
07 دی 1401 : زمان آخرین بروزرسانی
6
IMDb
26,327 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

جان (ین جاپلین ) کارمند ساده بانکی در ایالت آلبانا ی آمریکا از تنهایی و عدم موفقیت خود در برقرراری ارتباط با زن ها خسته شده و تصمیم می گیرد از طریق اینترنت یک بسته سفارشی ازدواج از کشور روسیه سفارش دهد .نادیا (نیکول کیدمن ) که دختری زیبا است به عنوان بسته سفارشی جان به دست او می رسد و رابطه رومانتیک بین آنها شکل می گیرد و در روز تولد نادیا جان با پسر عموهای نادیا (وینست کسل ) رو برو می شود و متوجه می شود در دام یک شبکه جنایت اینترنتی و سرقت بانک افتاده است و …

Vera

(2011–) HDTV
02 بهمن 1402 : زمان آخرین بروزرسانی
8.1
IMDb
18,616 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

شخصیت اصلی داستان کاراگاه و رئیس بخش تجسس پلیس "ورا استن هوپ" است. او شخصی وسواسی در رابطه با کارش است و از کسی فرمان نمی برد. اگر او احساس تنهایی کند ، بروز نمیدهد و با دنیا با روحیه ایی شوخ طبع و طعنه آمیز ، زیرک و شجاع روبرو می شود. همکار معمتد و رنج کشیده اش گروهبان جو اشورث است که با همراهی یکدیگر با احساسات و حرفه ایی گری متفاوت و غیر موازی به استقبال پرونده های جدید میروند.

Robin Hood

(2006–2009) 480p-WEB-DL
07 دی 1392 : زمان آخرین بروزرسانی
7.4
IMDb
17,163 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

سریال رابین هود سریالی است بسیار جذاب و سرگرم کننده با داستانی تاریخی و اسطوره ای که در طول تاریخ هر بار از دهان مرشدی به سبکی خاص نقل می شود . سریالی که آمیزه ای از جنگ و خشونت و مهر محبت است . داستانی خونین و غم انگیز و یا ان را داستانی دراماتیک و عاشقانه نیز می توان توصیف کرد .رابین هود نام مردی است دلاور که بر علیه حاکمان ظالم دوران قرون وسطی قیام می کندو طرفدارانی را گرد خود جمع می کند ، از نظر عوامل جبار او و یارانش دزدان و شورشینانی بیش نیستند اما رابین هود و یارانش تنها نور و روزنه امید مردم آن سرزمین به حساب می آیند . مردانی جنگجو که جنگل را دژ خود قرار داده اند و به طور مداوم با نیروی ها حکام و ارتش پادشاه درگیر نبرد هستند رابین هود دزدی است بزرگ دزدی که تنها برای خوشنودی مردمش می دزد و اینچنین نام این دلاور عالم گیر شده که بر اساس آن داستان ها نقل می کند و چه بسیار فیلم ها به نام این شیر مرد ساخته شده است.