جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Judy Mcintosh »

Bridge to Terabithia

(2007) 1080p Blu-Ray
14 مهر 1397 : زمان آخرین بروزرسانی
7.2
IMDb
173,020 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

جس پسربچه ده ساله ای است که در خانواده پر جمعیتی زندگی می کند و پدر و مادرش آنقدر درگیر مسائل و مشکلات زندگی شده اند که فرصت زیادی برای توجه به او ندارند. جاش استعداد خوبی در کشیدن نقاشی دارد اما خانواده و مدرسه توجه ای به این موضوع ندارند. او در مدرسه توسط بچه های زورگو مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. از سوی دیگر لزلی نیز که بتازگی به کلاس جاش آمده، دختر سرزنده و شادابی است که وضعیتی مشابه جس دارد زیرا مادرش نویسنده بوده و وقت زیادی برای او نمی گذارد. در ادامه این دو تبدیل به دوستان خوبی می شوند و با هم در جنگلهای اطراف شهر گردش می کنند. آنها یکروز مکانی را در جنگل پیدا کرده و نام ترابیتیا را روی آن می گذارند و در ذهن خودشان یک دنیای خیالی و فانتزی در این مکان خلق می کنند که در آن پر از هیولاها و موجودات خوب و بد است. این موضوع به آنها کمک می کند تا از تنهایی و مشکلات زندگی جدا شوند و عذاب نکشند تا اینکه بتدریج مشکلات زندگی واقعی آنها نیز برطرف می شود.

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe

(2005) 2160p Blu-Ray
09 دی 1396 : زمان آخرین بروزرسانی
6.9
IMDb
427,540 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

جنگ جهانی دوم. چهار بچه از راه گنجه ای بزرگ به سرزمین نارنیا می روند که زیر سلطه ی ملکه ی خبیثی است که آن جا را در زمستانی ابدی نگه داشته و مانع ورود کریسمس به آن جا شده است. منجی شیروش بزرگ، «اصلان» نیز برای نجات «نارنیا» و ساکنانش به کمک بچه ها می آید...

Legend of the Seeker

(2008–2010) 720p WEB-DL
11 اردیبهشت 1395 : زمان آخرین بروزرسانی
7.6
IMDb
36,009 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
10
User
4 vote

در قسمت اول سریال دو زن زیبا رو سوار بر اسب در حال فرار کردن از دست چند نفر مسلح به شمشیر و تیر و کمان هستند ولی یکی از این دو زن زخمی میشه این دو زن جادوگر هستند و پادشاه شیطانی آن سرزمین این مردان رو مامور کرده بود تا این دو زن رو بکشند این زن از مرز خارج میشه و به سرزمین دیگه ای میره و با یه پسر آشنا میشه ... داستان از این قرار بود که این پادشاه شیطان صفت خواب دیده بوده که یه پسری که در سرزمینش به دنیا بیاد بعدا بر علیه او قیام میکنه و حکوت او را نابود میکنه پس دستور داده بود کل پسر هایی که در اون کشور به دنیا میان رو بکشند ولی این پسر به همراه خانواده اش از مرز فرار و به سرزمین مجاور میرن و ادامه ماجرا..... فقط به این نکته اشاره کنم که این زن جادوگر در مبارزه هرکی رو بگیره و تو چشماش نگاه کنه اون طرفدارش میشه ولی خودش تا مدتی از حال میره و نمیتونه مبارزه کنه. حتما تماشا کنید یکی از قشنگترین سریالهاست.