جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Andrzej Krukowski »

Public Enemies

(2009) 1080p Blu-Ray x265
01 اردیبهشت 1401 : زمان آخرین بروزرسانی
7
IMDb
296,415 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
8
User
3 vote

جان دلینجر نماد خلافکاران امریکایی و بزرگ ترین سارق بانک امریکاست. دستگیر کردن دلینجر هم معنا با مبارزه با تمام بدنه ی تبهکاری شده است. دلینجر یک تبهکار ساده نیست او به مردم احترام می گذارد و می داند که اگر مردم او را دوست داشته باشند به راحتی هر جا بخواهد می تواند پنهان شود امـا…

The Americans

(2013–2018) 1080p Blu-Ray
19 خرداد 1398 : زمان آخرین بروزرسانی
8.4
IMDb
111,103 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
9.3
User
9 vote

داستان در ارتباط با شبکه سازمان جاسوسی شوروی، "کا.گ.ب" است که در آن سالها در کشور آمریکا تارهای خود را تنیده بودند. البته این مورد دو طرفه بود و هر دو کشور فعالیت گُسترده جاسوسی را برای کسب اطلاعات از طرف مقابل انجام میدادند. یک مرد و یک زن توسط کمونیست ها انتخاب میشوند تا به ازدواج یکدیگر درآیند. آنها پیش از این هیچوقت همدیگر را ندیده اند و یا عشقی در بین خودشان حس نکرده اند اما بخاطر آرمان های شوروی باید ازدواج کرده و با نام و مشخصات جعلی گام به "ینگه دنیا"، "امریکا" بگذراند! حاصل زندگی آنها پس از سالها دو فرزند دختر و پسر است که به هیچ وجه از پیشینه والدینشان آگاهی ندارند. آنها در محیطی کاملا آمریکایی، با رویایی آمریکایی بزرگ شده اند. برنامه های آمریکایی را از تلویزیون دیده اند و به مدارس آمریکایی در فلب ایالات متحده، یعنی "واشنگتن" میروند. زندگی این جاسوسان تقریبا بصورت آرامی میگذرد تا آنکه ماموری از FBI به خانه ای در همسایگی این زوج جاسوس نقل مکان میکند و این چنین اوضاع هر روز بغرنج تر میشود. فعالیت های جاسوسی انها نیز با پیامی از سوی "کا.گ.ب" تشدید میشود. "رفقا به پا خیزید." (رفقا: اصطلاحی رایج در میان کمونیست هاست.)

The Chicago Code

(2011) 480p-HDTV
06 مرداد 1399 : زمان آخرین بروزرسانی
7.7
IMDb
8,426 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

عنوان سریال Drama , Action/Suspense با تم پلیسی جدید شبکه ی فاکس اثر Shawn Ryan خالق سریال زیبا موفق The Shield هست . فصل اول سریال با 14 اپیزود آماده ی پخش شده و همونطور که از عنوان و عکس و تریلر سریال مشخص هست داستان یک گروه پلیس شهر شیکاگو هست که به مبارزه با جرم و جنایت می پردازن.