جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Jonathan Grey »

Babylon

(2022) 1080p Blu-Ray
26 اسفند 1401 : زمان آخرین بروزرسانی
7.5
IMDb
2,375 vote
0
Metacritic
56
Rotten Tomatoes
7
User
7 vote

داستانی از جاه طلبی بزرگ و افراط ظالمانه، ظهور و سقوط شخصیت های متعدد را در دوران انحطاط و تباهی افسارگسیخته در اوایل هالیوود ردیابی می کند.

Code Black

(2015–2018) 1080p WEB-DL
28 تیر 1397 : زمان آخرین بروزرسانی
8
IMDb
13,249 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

داستان درباره قسمت اورژانس بیمارستانی هستش که بسیار پر رفت و آمده و دکترها و پرستارها که تعدادشون محدوده، شدیدأ مشغول درمان بیماران اورژانسی هستند. همین وضعیت گهگاه باعث میشه که کد سیاه به وجود بیاد و در این وضعیت مرگ و زندگی بیماران بستگی به دانش، مهارت و سرعت عمل دکترها و پرستارها هستش. مردمی که به اورژانس آورده میشوند یا منتطرند که بمیرند یا معجزه ای بشه و اونها زنده بمونند.

Pushing Daisies

(2007–2009) 480p-Blu-Ray
13 مرداد 1398 : زمان آخرین بروزرسانی
8.4
IMDb
59,065 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

سریال داستان پسریه به اسم Ned. ند 9 سالشه که متوجه میشه توانایی خارق‌العاده‌ای داره: میتونه موجودات مرده رو تنها با یک بار لمس کردن زنده کنه. ند اما خبر از محدودیت‌های این موهبت نداره. همون روز مادر ند میمیره و ند هم زنده‌اش میکنه. یک‌دقیقه‌ی بعد پدر دختر همسایه میمیره. شب موقعی که مادرش می‌بوسدش، مادرش هم‌ میمیره. محدودیت‌ها این‌هاست: 1- اولین تماس زنده میکنه و دومین تماس جان رو میگیره، برای همیشه. 2- اگه موجودی رو که زنده کرده طرف یک دقیقه دوباره برنگردونه یکی دیگه به جاش خواهد مرد. ند البته عاشق دختر همسایه هم بوده. 18 سال بعد، ند شده یک pie-maker موفق و منزوی. تقریبا با هیچ کس رابطه‌ای نداره. یه کارآگاه خصوصی به اسم Emerson Cod اتفاقی متوجه توانایی ند میشه و با هم شروع به کار میکنند، به این شکل که امرسون پرونده‌های قتل رو پیدا میکنه، ند هم با زنده کردن مقتول و پرسیدن چندتا سوال به حل پرونده کمک میکنه. یکی از پرونده‌ها مربوط میشه به قتل دختری روی قایق تفریحی. دختری به اسم :Charlotte "Chuck" Charles دختر همسایه‌ی ند، عشق دوران کودکیش که پدرش رو اتفاقی کشته بود...

Bones

(2005–2017) 480p-HDTV
09 فروردین 1396 : زمان آخرین بروزرسانی
7.8
IMDb
172,930 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
8
User
4 vote

دکتر تمپرانس برانان (Dr. Temperance Brennan) فردی باهوش اما تنها ، انسان شناسی که به درخواست مامور FBI ، سلی بوس (Seely Booth) برای کمک به شناسای جسدی که بعد از سالها کشف شده ، به همراه گروه متخصص خود وارد مسائل جنائی می شود و این شروعی بر همکاری مجدد دکتر برانان و مامور بوس بعد از سالها می باشد. بخش معمایی سریال دارای پیچیدگی زیادی هست و میشه گفت تا اخر سریال تقریبا نمیشه به طور قطعی گفت که قاتل و دلیل قتل چه چیزی است در کنار این قتل ها و جسدها ! به زیبایی روابط اجنماعی شخصیت ها با یکدیگر به تصویر کشیده شده است طریقه ی برخورد متفاوت افراد با مسائل و مشکلات شخصی و شخصیت پردازی سریال به زیباترین وجه ممکن صورت گرفته .....سریال "Bones" با آماری نزدیک به 10 میلیون بیننده یکی از پرطرفدار ترین سریال های در حال پخش می باشد. در کنار هیجان و رمز و راز سریال بخش روانشناسی هم در سریال هست که به جذابیت سریال افزده است.