جستجو حرفه ای

« دانلود مجموعه آثار : Takahiro Imamura »

One Piece: Episode of Alabasta - The Desert Princess and the Pirates

(2007) 1080p Blu-Ray
05 آبان 1402 : زمان آخرین بروزرسانی
6.8
IMDb
2,030 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

بازگویی قوس آلابستر از وان پیس (تلویزیون). لوفی و خدمه‌اش برای نجات سرزمینی در بحبوحه جنگ داخلی، به دلیل مصرف‌کننده قدرتمند میوه شیطان، می‌آیند.

Dragon Ball Super

(2015–2018) 1080p Blu-Ray x265
05 دی 1400 : زمان آخرین بروزرسانی
8.3
IMDb
27,159 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

شش ماه پس از شکست Majin Buu، Saiyan Son Goku قدرتمند به تلاش خود برای قوی تر شدن ادامه می دهد...

Digimon: Digital Monsters

(1999–2003) DVDRip
19 شهریور 1395 : زمان آخرین بروزرسانی
7.3
IMDb
20,238 vote
20
Metacritic
93
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

دیجی‌مون‌ها از درون تخم‌هایی به‌نام تخم دیجی (Digi Egg) زاده می‌شوند. آن‌ها به وسیله‌ی پروسه‌ی تکامل دیجیتال (Digivolution) بالغ می‌گردند. در این حالت رفتارشان عوض شده، تمایلات خاص پیدا می‌کنند و قدرتشان افزایش می‌یابد. با این حال آثار تکامل دیجیتال دائمی نیست و غالب اوقات دیجیمون تکامل یافته پس از نبرد یا در هنگام ضعف نیرو به حال نخست برمی‌گردد. با این که برخی از رفتار دیجی‌مون‌ها حیوان-مانند است ولی در بسیاری از موارد مانند قدرت تکلّم آن‌ها از زیرکی و فراست انسانی بهره می‌برند. آن‌ها می‌توانند به وسیله دیجی وایس‌های شریکان انسانی‌شان تکامل دیجیتالی یابند. در برخی موارد، مانند سری نخست، مربّی دیجیمون مجبور است چیزهایی مانند آویز (crest)ها و نشان (tag) ها را بیابد تا دیجیمون‌اش بتواند پس از مرحله‌ی مگا (Mega) به مرحله‌ی بالاتر برود.نخستین آنامی دیجیمون چرخه‌ی زندگی دیجیمون‌ها را معرّفی کرد: آن‌ها به وجود می‌آیند ولی در شرایط طبیعی از بین نمی‌روند زیرا که از اطّلاعات (data) ساخت‌یافته تشکیل گردیده‌اند. دیجی‌مون‌های پیر و دیجی‌مونهایی که زخم‌های مهلک برداشته‌اند در هنگام مرگ به بیت (bit) های اطّلاعات تجزیه می‌گردند. این اطّلاعات اگر به وسیله‌ی دیجی‌مون غالب جذب نگردد در یک چرخه‌ی ققنوس‌وار دوباره به صورت یک تخم دیجی فشرده شده و به شهر شروع ابدی بازمی‌گردد و در آن‌جا اگر به آرامی نوازش شوند، دوباره از آن یک دیجی‌مون نوزاد به دنیا می‌آید. دیجی‌مونی که این‌گونه احیا می‌شود ممکن است قسمتی یا همه‌ی خاطرات زندگی گذشته‌اش را به‌یادبیاورد (مانند آنگه‌مون (Angemon) در سری نخست دیجی‌مون). هم‌چنین اگر اطّلاعات دیجی‌مونی به طور کامل نابود گردد، او خواهد مرد (مانند حادثه‌ی تونل زیرزمینی در سری سوم دیجی‌مون مربّیان دیجی‌مون (Digimon Tamers).

Digimon Adventure

(1999–2000) DVDRip
19 شهریور 1395 : زمان آخرین بروزرسانی
7.9
IMDb
5,716 vote
0
Metacritic
0
Rotten Tomatoes
0
User
0 vote

Digimon Adventure چند سال بعد از ماجراهای کودکان انتخاب شده در دنیای دیجیتال، یک دسته جدید از کودکان انتخاب میشوند که دنیای دیجیتال را نجات بدهند.حاکم شر شناخته شده به عنوان قیصر،یا امپراطور Digimon دنیای دیجیتال را به بردگی مجبور میکند.گروه جدیدی از کودکان برگزیده، با کمک Digimon خود، سفر خودشون رو برای شکست امپراطور دیجیمون، شروع میکنند.